Διαδικασία εγγραφής στο Συμβούλιο Εμπορικών Αντιπροσώπων

Το έντυπο αίτησης για την εγγραφή στο Μητρώο Εμπορικών Αντιπροσώπων και το έντυπο αίτησης για την έκδοση άδειας άσκησης επαγγέλματος εμπορικού αντιπροσώπου μπορεί να υποβληθεί στην αρμόδια αρχή:

Συμβούλιο Εμπορικών Αντιπροσώπων
Τ.Θ. 23875, 1687 Λευκωσία
Τηλ:. +35722889759 +35722518422
Φαξ: +35722667593, +35722420420
Ηλ.ταχ: Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε., Αυτή η διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου προστατεύεται από τους αυτοματισμούς αποστολέων ανεπιθύμητων μηνυμάτων. Χρειάζεται να ενεργοποιήσετε τη JavaScript για να μπορέσετε να τη δείτε.

Η αίτηση για εγγραφή στο Μητρώο Εμπορικών Αντιπροσώπων πρέπει να συνοδεύεται από τα ακόλουθα έγγραφα:

  • αντίγραφο πρόσφατου Πιστοποιητικού Λευκού Ποινικού Μητρώου από τις αρμόδιες αρχές ·
  • αντίγραφο του πιστοποιητικού μη πτώχευσης από τον Έφορο Εταιρειών και Επίσημο Παραλήπτη ή την αρμόδια αρχή του κράτους μέλους ·
  • αντίγραφο του απολυτηρίου από αναγνωρισμένη σχολή δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης ή ισότιμου προσόντος ·
  • τα παρακάτω τέλη θα πρέπει να καταβληθούν (είτε με επιταγή ή μετρητά) μαζί με την αίτηση:
  • €20.00 τέλος αίτησης ·
  • €75.00 τέλος εγγραφής ·
  • € 60.00 ετήσιο τέλος αδείας.

Ο αιτητής ενημερώνεται ως προς την απόφαση αδειοδότησης εντός τριάντα ημερών από την ημερομηνία που η αίτηση και τα συνοδευτικά έγγραφα έχουν δεόντως υποβληθεί.

Η ετήσια άδεια για την άσκηση του επαγγέλματος ισχύει μέχρι την 31η Δεκεμβρίου κάθε έτους και θα πρέπει να ανανεώνεται έως την πρώτη ημέρα του Μαρτίου του επόμενου έτους. Αν απορριφθεί η αίτηση εγγραφής ή ανανέωσης της ετήσιας άδειας, το 50% των καταβληθέντων τελών επιστρέφονται.